NEUSHOORN

Visual Identity + Logo
Posters
Advertisements
Magazine
Social Media
Letterheads
Carpet-design
Wall advertising
Coins
Banners

In 2015 ben ik gevraagd om de identiteit van het nieuwe poppodium in Leeuwarden vorm te geven: Neushoorn.
Ik heb een simpel en herkenbaar beeld logo gemaakt, waarmee heel veel gevarieerd kan worden. De activiteiten in Neushoorn varieren van dance-feesten, metal-concerten tot debatten, spelletjesavonden en zakelijke verhuur opdrachten. Het logo moet hier mee 'om kunnen gaan' zonder zijn identiteit te verliezen.
Daarnaast is een sterk en simpel beeldlogo goed voor de profiliering en de herkenbaarheid.

Het logo, en de basisvorm hiervan, komen op gigantisch veel manieren weer terug in het pand of als onderdeel van promotiemateriaal. 
Zo is het verwerkt in de vloerbedekking, signing, muntjes tot in de kleine details van het drukwerk.

Daarnaast heb ik ook alle stramienen voor drukwerk, advertenties & social media gemaakt. Hierdoor kan de PR-medewerker van Neushoorn (of de stagiair) hier makkelijk en snel een eindproduct mee maken, oftewel, het moest 'foolproof' zijn. Maar het is wel zo opgezet dat als er meer tijd, of een groot talent, voor een publicatie - dat er dan wel genoeg ruimte is om ook complexere uitingen te maken.

- Binnenkort volgt er nog meer tekst, en nog meer foto's -